Bursa’da çıkan orman yangınına müdahale ediliyor

yazar:

kategori: ,


Bursa’nın Mudanya ilçesinde Eğerce ve Söğütpınar mahalleleri arasındaki ormanlık alanda henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı.


İhbar üzerine bölgeye Orman Bölge Müdürlüğü ve itfaiye ekipleri sevk edildi.


Ekiplerin yangını kontrol altına almak için havadan ve karadan müdahalesi sürüyor.


Yorumlar

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir