40,2601$% 0.13
46,7458€% 0.13
53,9601£% 0.23
4.316,24%0,46
3.337,10%0,40
10.198,76%-0,26
02:00
DKMP’nin NSosyal medya hesabından yapılan açıklamada, olaya ilişkin bilgi verildi.
Avcıların yasa dışı avlandıkları vurgulanan açıklamada, “Konya-Seydişehir’de gelen ihbar üzerine harekete geçen ekiplerimiz, içinde 3 kişinin bulunduğu aracı durdurarak yaptığı aramada, parçalanmış halde 2 yaban keçisi ve 1 yivli tüfek ele geçirdi.” ifadeleri kullanıldı.
Açıklamada, yaban keçileri ile tüfeğe el konulduğu belirtilerek, şunlar kaydedildi:

“Şahıslara Kara Avcılığı Kanunu kapsamında 1 milyon 880 bin lira tazminat ve 21 bin 355 lira idari para cezası olmak üzere toplam 1 milyon 901 bin 355 lira ceza uygulandı. Yaban hayatına zarar verenlere karşı mücadelemiz kararlılıkla sürecek.”

Kastamonu’da anne ve oğlundan 2 gündür haber alınamıyor
1
Dünya Bankası: "Orta Koridor", ticareti ve tedarik zinciri direncini artırabilir
9433 kez okundu
2
ABD Kongresinden Filistin-İsrail meselesinde ‘iki devletli çözüme’ destek
3898 kez okundu
3
Magazin gündemi günlerce onları konuşmuştu! Serenay Sarıkaya ve Mert Demir el ele görüntülendi…
3292 kez okundu
4
Alaska’da tüm zamanların sıcaklık rekoru
2887 kez okundu
5
TJK 2025 yılı önemli koşu takvimini açıkladı
2782 kez okundu