Yaban keçisi öldüren 3 kişiye 1,9 milyon lira ceza

yazar:

kategori: ,


DKMP’nin NSosyal medya hesabından yapılan açıklamada, olaya ilişkin bilgi verildi.


Avcıların yasa dışı avlandıkları vurgulanan açıklamada, “Konya-Seydişehir’de gelen ihbar üzerine harekete geçen ekiplerimiz, içinde 3 kişinin bulunduğu aracı durdurarak yaptığı aramada, parçalanmış halde 2 yaban keçisi ve 1 yivli tüfek ele geçirdi.” ifadeleri kullanıldı.


Açıklamada, yaban keçileri ile tüfeğe el konulduğu belirtilerek, şunlar kaydedildi:


“Şahıslara Kara Avcılığı Kanunu kapsamında 1 milyon 880 bin lira tazminat ve 21 bin 355 lira idari para cezası olmak üzere toplam 1 milyon 901 bin 355 lira ceza uygulandı. Yaban hayatına zarar verenlere karşı mücadelemiz kararlılıkla sürecek.”


Yorumlar

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir