40,2601$% 0.13
46,7458€% 0.13
53,9601£% 0.23
4.316,24%0,46
3.337,10%0,40
10.198,76%-0,26
02:00
Arnavutköy Adnan Menderes Mahallesi’nde iddiaya göre iki ay önce başlayan İstanbul Su ve Kanalizasyon İdaresi’nin (İSKİ) çalışması, mahalle sakinleri için çileye dönüştü.
Bir süre çalışan İSKİ çalışanlarının bir daha mahalleye uğramadığı öne sürüldü. Mahalle sakinleri iki aydır devam eden mağduriyet nedeniyle yetkililerden çözüm beklediklerini söylerken, İSKİ’ye ait boruların ve ekipmanların da yol kenarlarında bırakıldığı görüldü.
Mahalle sakini Ramazan Miraç Kılıç, “Buraları mahvettiler, üç dört metre derinlikte kazdılar. Yağmur yağdığında çamur içinde kalıyoruz. Çocuklar okula gidip gelirken zorlanıyor. Normal, tertemiz bir sokaktı, şimdi geçilmiyor. İki aydır ne gelen var ne giden. Yarım yamalak bıraktılar, gittiler” dedi.


Anıtkabir, 2025’te 8 milyon 242 bin 170 ziyaretçiyi ağırladı
1
Dünya Bankası: "Orta Koridor", ticareti ve tedarik zinciri direncini artırabilir
9443 kez okundu
2
ABD Kongresinden Filistin-İsrail meselesinde ‘iki devletli çözüme’ destek
3907 kez okundu
3
Magazin gündemi günlerce onları konuşmuştu! Serenay Sarıkaya ve Mert Demir el ele görüntülendi…
3302 kez okundu
4
Alaska’da tüm zamanların sıcaklık rekoru
2896 kez okundu
5
TJK 2025 yılı önemli koşu takvimini açıkladı
2794 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.