40,2601$% 0.13
46,7458€% 0.13
53,9601£% 0.23
4.316,24%0,46
3.337,10%0,40
10.198,76%-0,26
02:00
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, Vali Osman Varol, AFAD Başkanı Ali Hamza Pehlivan, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakan Yardımcısı Ahmet Aydın, TBMM Bayındırlık, İmar, Ulaştırma ve Turizm Komisyonu Başkanı Adil Karaismailoğlu’nun da katılımıyla Valilik önünde bir araya gelenler, kentin simgesi olan ve aradan geçen üç yıla rağmen 04.17’yi gösteren saat kulesine kadar kol kola girerek yürüdü.
Kaybettikleri yakınlarının fotoğraflarını taşıyan bazı depremzedeler, “sessiz yürüyüş” sırasında gözyaşlarını tutamadı, onlarca dilek balonunu gökyüzüne bıraktı.

Yürüyüşün ardından depremin yaşandığı saat 04.17’de kentteki tüm camilerden sela okundu.
Program kapsamında hayatını kaybedenler için Kur’an-ı Kerim okundu, dualar edildi, saat kulesine karanfil bırakıldı.


Asrın felaketinin yıl dönümünde anma mesajları
1
Dünya Bankası: "Orta Koridor", ticareti ve tedarik zinciri direncini artırabilir
9441 kez okundu
2
ABD Kongresinden Filistin-İsrail meselesinde ‘iki devletli çözüme’ destek
3905 kez okundu
3
Magazin gündemi günlerce onları konuşmuştu! Serenay Sarıkaya ve Mert Demir el ele görüntülendi…
3300 kez okundu
4
Alaska’da tüm zamanların sıcaklık rekoru
2894 kez okundu
5
TJK 2025 yılı önemli koşu takvimini açıkladı
2792 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.