40,2601$% 0.13
46,7458€% 0.13
53,9601£% 0.23
4.316,24%0,46
3.337,10%0,40
10.198,76%-0,26
02:00
İran resmi ajansı IRNA’nın Huzistan Valiliğine dayandırdığı habere göre ABD-İsrail, Huzistan eyaletinde Mahşehr ve Bender İmam kentlerinde petrokimya tesislerinin bulunduğu sanayi bölgelerine saldırdı.
Fecr, Rical, Emir Kebir ve Ebu Ali petrokimya tesislerinin hedef alındığı saldırılarda Bender İmam petrokimya tesisinin bazı bölgelerinin ağır hasar gördüğü aktarıldı.
Saldırılarda 5 kişinin yaralandığı bilgisi verildi.

Petrokimya Özel Ekonomik Bölgesi Sözcülüğü tarafından yapılan açıklamada, bölgedeki tüm aktif sanayi birimlerinin tamamen tahliye edildiği bildirildi.
Açıklamada, saldırıların bölgedeki vatandaşlar için tehlike oluşturmadığı ve yalnızca resmi açıklamalardan gelişmeleri takip etmeleri çağrısında bulunuldu.

Beykoz’da usulsüz çakar kullanan sürücüye 253 bin lira ceza
1
Dünya Bankası: "Orta Koridor", ticareti ve tedarik zinciri direncini artırabilir
9437 kez okundu
2
ABD Kongresinden Filistin-İsrail meselesinde ‘iki devletli çözüme’ destek
3902 kez okundu
3
Magazin gündemi günlerce onları konuşmuştu! Serenay Sarıkaya ve Mert Demir el ele görüntülendi…
3296 kez okundu
4
Alaska’da tüm zamanların sıcaklık rekoru
2891 kez okundu
5
TJK 2025 yılı önemli koşu takvimini açıkladı
2788 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.